Searching for culinary perfection, one recipe at the time

sâmbătă, ianuarie 21, 2012

Gazpacho

Pina acum vreo doi ani nu aveam nici un habar ca supa asta exista.
Am dat intimplator peste ea cind un prieten cu care am mers impreuna la priz (sa-l numim ipotetic Eugen P. ca sa-i mentinem anonimatul) a comandat supa asta. Am gustat-o si impresia instantanee a fost "yack .. este  rece". De atunci nu am mai incercat pentru ca stiam cu claritate ca nu e buna.

Parerea sa schimbat fundamental dupa ce am facut reteta asta. Gazpacho facut de mine mi-a placut la nebunie. Nu acelasi lucru se poate spune despre restul familionului. Ca si in celelate cazuri, Magda o maninca din simpatie, Roxi ajunge undeva intre 25% si 50% dupa care isi aminteste ca nu-i mai e foame iar Andrei o mesteca viguros in farfurie dupa care o ignora.

Mise en place pentru reteta 




Se toaca cam tot ce se poate 

Se amesteca toate

dupa care in frigider peste noapte

A doua zi se amesteca in blender .. si cam atit. Contrar cu restul retetelor din carte, asta a fost extrem de usor de facut 

Asa a aratat cind am facut-o prima data.

 

Asta este reteta facuta alta data. 

A doua oara a fost pregatita pentru musafiri asa ca am scos farfuriile frumoase :) 

 



Share this post

2 comments

  1. un mic sfat pentru ati convinge mai usor familia sa manance gazpacho: incearca sa aduci ceva textura supei. foloseste fie legume taiate julienne fie crutoane .... ai inteles ideea. uite aici cateva exemple :
    http://wineandknives.blogspot.com/2011/07/gazpacho-de-rosii.html
    http://wineandknives.blogspot.com/2010/08/gazpacho-de-ardei-copti-si-piersici.html
    http://wineandknives.blogspot.com/2010/07/supa-de-avocado.html

    RăspundețiȘtergere
  2. @wine and knives
    WOW. Toate trei arata absolut delicioase. Vine vara in curind, o sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top